نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

بانک ملی بانک ملی بانک ملی بانک ملی


تسهيل در برقراري ار تباط با مردم، رسانه‌ها و ارگانهاي دولتي و نهادهاي انقلاب اسلامي از طريق انعكاس توقعات، نظرات خواسته‌هاي آنان از صدا و سيما در درون مجموعه سازماني از يك سو و روشن كردن اهداف، سياستها و عملكرد سازمان براي آنان از سوي ديگر و همچنين تلاش در برقراري ارتباط ميان شبكه مديريت و كاركنان سازمان به منظور آگاهي از برنامه‌ها بانک ملی و انتظارات يكديگر ماموريت اداره كل روابط عمومي سازمان صدا و سيما مي‌باشد.
و در آخر شیوع تروجان ها با توجه به علاقه روز افزون هکرها به مبحث کنترل کامپیوتر از راه دور، شیوع تروجان در میان بدافزارها در حال افزایش است. طبق آمار مختلف در سه ماهه آخر سال 2009 بین 70 تا 80 درصد از بدافزارهای کشف شده در سراسر دنیا تروجان بودند و بانک ملی این میزان در حال افزایش است. پس بهتر است آنها را جدی بگیرید.
اگر سرعت اینترنت خوبی دارید از حالت «گشت و گذار محرمانه» استفاده کنید. برای فعال کردن این حالت در فایرفاکس در منوی Tools روی گزینه Private Browsing Windows کلیک کنید. در پنجره بعد روی دکمه Start Private Browsing کلیک کنید. با این کار تمام Tab های فعلی فایرفاکس تان بسته می شوند و پنجره Private Browsing باز می شود. پس از گشت و گذار در اینترنت زمانی که پنجره بانک ملی را می بندید، تمام تاریخچه، کوکی ها و هر فایل دیگری که در زمان وبگردی محرمانه ذخیره شده است، پاک می شوند و در آخر Tab های فایرفاکس عادی تان باز می گردند.
یورگ تسیرکه، یکی از راه‌های مبارزه با خلافکاران بانک ملی را ضبط آدرس‌های رمز رایانه‌ها، به‌طور کلی، می‌داند. این کار ولی در آلمان ممنوع است. او می‌گوید: از آن‌جا که خطر مجازات شدن، به دلیل وجود محدودیت‌های تحقیق و یافتن خاطی، اندک است، شمار حمله‌های اینترنتی روز به روز افزایش می‌یابد.
- روشهاي خير خواهانه چون وصيت، نصيحت، وعظ، بانک ملی حكمت
پس بانک ملی اگر خانواده درست فرزندان را تربيت نمايند و آنها اهل باشند و تعلق به خانواده را مهم بدانند خط هدايت والدين را پيش مي گيرند. پس هنر والدين اينست كه اهليت فرزندان را حفظ كنند. وقتي اين امر به قوت خود با قيست فرمان به اقامه نماز هم اثر بخش خواهد بود. اين چكيده اي بوده از مطالب مطرح شده در مقاله علمي، پژوهش تحت عنوان « خانواده و نقش آن در گرايش جوانان به نماز»

اندك اندك خود مديران به اهميت موضوع پي بردند و به تدريج پايه‌هاي فلسفه روابط عمومي در درون موسسات پي افكنده شد. از اين به بعد با عنايت به فلسفه جديد همچون مديريت روابط انساني پاية مهم آن تلقي مي‌شد. تاثير اين برداشت بتدريج پديدار شد. حتي در برنامه آموزشگاهها توجه به روابط انساني و اصول روابط عمومي در زير عناوين مختلف گنجانيده شد. بديهي است جنبه داخلي روابط عمومي يعني آنچه كه در بعضي از مؤسسات «روابط با كاركنان» نام گرفته است، پيش از ساير جنبه‌ها مورد توجه قرار گرفت. بعبارت ديگر فلسفه روابط عمومي در موسسات بانک ملی به رسميت شناخته شد و اين خود مساله مهمي است، زيرا اصل، قبول فلسفه و انجام وظايف و فعاليتهايي است كه مجموعاً آن را «روابط عمومي» ناميده‌اند و اينكه اين وظايف ابتدا به اداراتي چون كارگزيني، سرويس‌هاي عمومي، امور اجتماعي روابط خارجي و امثال آن واگذار شد.
شيوه هاي جلب و جذب جوانان به نماز بانک ملی
چگون مي توان دسترسي ديگران به كامپيوتر خود را محدود كرد؟شما مي توانيد دسترسي افراد مختلف از جمله خانواده، همكار، هم اتاقي و ... را به كامپيوتر خود محدود كنيد و مشخص كنيد چه كساني به چه اطلاعاتي دست پيدا كنند. و حتي آنها را شناسايي كنيد. اما شناسايي افرادي كه از راه دور و از طريق يك شبكه به كامپيوتر شما دسترسي دارند كار آساني نيست. در اين حالت آسيب پذيري شما در برابر نفوذ خرابكاران بانک ملی و لو رفتن يا از دست رفتن اطلاعات و... بيشتر است. اما كارهايي وجود دارند كه اگر آنها را انجام دهيد و اين كارها تبديل به عادت شوند آنوقت دسترسي به اطلاعات شما بسيار سخت خواهد شد.
4- هيچگاه در يك ايميل مشكوك به بانک ملی فيشينگ يا هر ايميل ناشناخته ديگري فايل هاي ضميمه ( Attachments ) را باز نكنيد.
الا اي دولتي طالع كه قدر بانک ملی وقت، مي¬داني
ردگیری آدرس email بعضی مواقع اینکه بدانید ایمیل دریافت شده از کجا آمده است بسیار مهم است. این کار با بررسی سربرگ (header) ایمیل امکان پذیر است. سربرگ ایمیل دربردارنده آدرس IP کامپیوتر مبدا است و به کمک این آدرس IP می توان آدرس واقعی را پیدا کرد یا به عبارت دیگر از روش ردیابی آدرس IP استفاده کرد. سربرگ ایمیل همینطور می تواند حاوی اطلاعات مهمی بانک ملی مانند سرور واقعی ایمیل یعنی جایی که ایمیل بوجود آمده است و تاریخ و زمان آن باشد.
اگر در محيط خانواده، فرهنگ نماز گسترش و ژرفا يابد، اگر ترنم نماز فضاي خانواده را معطر و متبرك سازد، اگر فرزندان، پدر و مادر را مقيد و معتقد به نماز بيابند، بي هيچ ترديد آنان نيز الگوي خويش را از خانواده خواهند گرفت و الفت با نماز خواهند يافت كه ره آورد آن پرهيز از منكر بانک ملی و فشحا و گريز از آلودگي و همسايگي با پاكي و تهذيب و صفا و صداقت خواهد بود.
آثار اخلاقي بانک ملی و تربيتي نماز
3 ـ فعاليت‌هاي روابط عمومي با تحقيق شروع مي‌شوند بانک ملی و با ارزيابي تمام مي‌شوند.
• فیس بوک / هات‌میل کلاهبردان اطلاعات نام کاربری و کلمه عبور فیس بوک، هات میل و دیگر وب سایت‌های مشابه را سرقت کرده و رمز عبور شما را تغییر می‌دهند. سپس برای بانک ملی همه دوستان شما ای‌میلی را ارسال می‌کنند که در آن آمده است در حالی که در مسافرت بوده‌اید همه پول‌های شما به سرقت رفته است و در حال حاضر نیازمند پول برای پرداخت هزینه‌های هتل هستید.
۳- بانک ملی ضمیمه هایی که به ایمیل ها الصاق می شوند
نهم، انتقال بازخورد است. يكي از بخشهايي كه در آن ضعف داريم، انتقال بازخورد يا پس فرست پيام‌ها يا اقداماتي است كه انجام مي‌گيرد. در حال حاضر بطور معمول بازخوردي به مسئولان، تصميم‌گيران و مجريان منتقل نمي‌شود. در جامعة امروز كه پديدة افكار بانک ملی عمومي شكل گرفته، بازخوردها قابل سنجش و محاسبه است. در ايام حساسي مثل انتخابات تجربه اين را نشان داد كه افكار عمومي و بازخوردها به طور واقعي قابل شناخت و اندازه‌گيري است.
مشاهدات انسان يكي از عوامل مؤثر در تربيت انسان است. قرآن در آيات متعدد انسانها را به ديدن و فكر كردن دعوت مي كند. بين ديدن و باور كردن رابطه مستقيم وجود دارد. بايد كاري كنيم كه فرزندمان با صحنه هاي گوناگون اقامه نماز و آماده شدن براي اقامه نماز مواجه شود. شركت در نمازهاي جماعت مسجد محل، شركت در نماز جمعه و موارد مشابه به آن مي تواند در بانک ملی تقويت روحيه نمازگزاران فرزندان ما مؤثر باشد.
براي اينكه يك آينده مذهبي، معنوي و عبادي داشته باشيم و سراسر كشورمان غرق در معنويت و قداست شود بايد سراغ بچه ها و نسل جوان برويم.و آنها را با خدا و پيامبر و معنويات آشنا كنيم. بايد سعي شود جنبه عقيدتي بچه ها را قوي نمود و آنها را با خدا آشنا نمود. وقتي بانک ملی ايمان انسان قوي شد آشنايي نسبت به خدا هم بيشتر مي شود وقتي انسان بنده خدا شد وقت نماز كه شد به نماز مي ايستد.
هکرها در ازای نرم افزار رایگانی که در اختیار کاربران قرار می دهند، انتظار جبران دارند. بانک ملی بعضی از آنها فقط به نوشتن نام خود به عنوان هکرِ نرم افزار و کسب شهرت از طریق آن بسنده می کنند. اما گروهی دیگر در نسخه کرک شده یک بدافزار قرار می دهند تا اطلاعاتی را (مثلا رمزعبور حساب بانکی) از کاربران بدست بیاورند و آن را به پول تبدیل کنند.


اين ارشيو متشكل از آرشيو عكس، نشريات سازمان و به خصوص بايگاني جرايدي است كه در آنها مطالبي راجع به سازمان عنوان شده بانک ملی است. همچنين در اين آرشيو، كتابهاي مربوط به روابط عمومي، ارتباطات، گزارشهاي سال صدا و سيما و بسياري از نشرياتي كه توسط واحدهاي مختلف سازمان به چاپ مي‌رسد، نگهداري مي‌شود.
با توجه به شرايط موجود و اينكه جامعه در حال گذار ايران به بانک ملی سوي تحقق جامعه مدني است براي دست‌يابي به اين اهداف نيازمند روابط عمومي‌هاي پاسخگو هستيم. صدا و سيما به عنوان يك رسانة ملي بايد حتماً دربارة آشنايي مردم با روابط عمومي‌ها بيشتر برنامه‌سازي كند و آگاهي بدهد. مشكل اصلي اينجاست كه اكثر مردم نمي‌دانند وظايف روابط عمومي‌ها چيست؟ و چه ارتباطي مي‌تواند بين آنها و روابط عمومي‌ها باشد.
ارتباط خانواده بانک ملی با محيط هاي آموزشي
علتهاي گوناگون بانک ملی ممكن است باعث زدگي نوجوان و جوان از نماز گردد.

امروز استفاده از حافظه هاي فلش براي ذخيره و انتقال بانک ملی اطلاعات بسيار رايج است. اما اين حافظه هاي فلش قابليت هايي دارند كه هم استفاده از آنها را ساده مي كند و هم مشكلات امنيتي بوجود مي آورند.
Ad_ بانک ملی aware Standard Edition
- زمينه سازي براي خود يابي، خودسازي، محاسبه نفس بانک ملی
اهداف و عملکرد زمانی که هکر به کامپیوتر هدف نفوذ می کند، احتمالاً قصد انجام بانک ملی این اعمال را در کامپیوتر هدف داشته باشد:استفاده از کامپیوتر به عنوان یک ابزار برای نفوذ به دیگر سیستم‌ها و شبکه هادزدیدن اطلاعات (مثل رمزهای عبور)
- روشهاي آگاهي بخش چون روش اعلام بانک ملی و اشعار، روش آيت، روش تذكر و هشدار امر به معروف و نهي از منكر، ارشاد و...
همزمان با تصويب نمودار و جايگاه سازماني اداره كل روابط عمومي سازمان، گسترش و فعاليت واحدهاي نمايندگي روابط عمومي در سازمان صدا و سيما در تهران و مراكز استانها نيز آغاز شد و بر اساس بزرگي بانک ملی و كوچكي مراكز صدا و سيما، معاونت‌ها و شبكه‌ها در نمودار سازماني آن واحد، كارشناسان روابط عمومي نيز پيش‌بيني شدند. واحدهاي نمايندگي روابط عمومي بويژه همزمان با گسترش شبكه‌هاي تلويزيوني از سال 1372 به بعد و نيز راه اندازي شبكه‌هاي استاني صدا و سيما بيشتر به لحاظ كيفي و ارتقاء سازماني به وضعيت مطلوبتري دست يافته‌اند به طوري كه هم اكنون 62 واحد نمايندگي در تهران مراكز استانها مشغول به فعاليت هستندكه از اين تعداد سهم تهران 32 واحد نمايندگي و سهم مراكز صدا و سيما 30 واحد نمايندگي است.
بانک ملی
اگر به يك سازمان يادگيرنده برسيم، به توفيق بزرگي دست يافته‌ايم كه به طور دائم در حال ياد گرفتن است، يعني پوست انداختن و نو كردن مداوم خود به شيوه‌ها و روشها و دانشها و فن‌آوريهاي جديد، به طور خلاصه يعني «به هنگام شدن»مشاور روابط عمومي مي‌تواند بعنوان يك بازوي توانا و قوي و كارامد، مديران را در راه رسيدن هر چه مطلوبتر به ؟؟ و بهره‌وري و بانک ملی بازدهي بيشتر كمك كند.اگر تعداد پست‌هاي سازماني و افراد شاغل در روابط عمومي را بعنوان نشانه اهميت به روابط عمومي تلقي كنيم، در مجموع در ادارات مورد بررسي، شاهد كمترين توجه به فعاليت روابط عمومي هستيم و اين هم به نوعي نبود نگرش علمي و شناخت كافي از كم و كيف فعاليت روابط عمومي از سوي مديران را نشان مي‌دهد.
البته روش هاي تصويري، عرضه و نمايش، اجراي برنامه هاي از بانک ملی اين قبيل در تلويزيون و دگر عرصه ها خود در اين زمينه نقش فوق العاده دارند و در ايجاد رغبت و جلب نوجوان و جوان مؤثرند به ويژه كه بر مبناي قاعده هدايت عواطف باشند و تحريكي هم از اين باعث داشته باشند البته خانواده نبايد در برابر خودباختگي بعضي از جوانان و سركشي و عصيان و استقلال طلبي آنها احساس نااميدي مي كند و فكر كند كه ديگر نمي توان او را به راه آورد. جاي نااميدي نيست از نظر علمي و اعتقادي زمينه هاي متعددي در نوجوان و جوان وجود دارد كه راه را براي تربيت مذهبي و سوق دادن او به نماز و عبادت فراهم مي كند و ما بايد با استفاده از آن زمينه ها و با تكيه بر روشها و اصول ذكر شده به شرط عمل و پيشگيري مي توانيم او را به راه آوريم.





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: